Tuesday, December 21, 2021

At blive latterliggjort for at date en grim

At blive latterliggjort for at date en grim



Gøre grin. I starten kan elskeren blive smigret. Tilbage i dag. Fra min erfaring er en persons indre skønhed hans eller hendes essens. Støtte fra andre, såsom kolleger, venner, lærere og mentorer, er afgørende.





De vil arbejde hårdere for at imponere dig



I datingverdenen er der en vis karaktergivning at blive latterliggjort for at date en grim som du utvivlsomt er alt for fortrolig med. I lighed med et scorekort for en skønhedskonkurrence rangeres en persons tiltrækningskraft fra én til. Og generelt formodes det, at de smukke amazoner blandt os ottere, niere og 10ere kun bør date hinanden -- mens de "grimme" af flokken de to. , treere og firere skal holde sig til deres egen Quasimodo slags. Men nu og da trækker et par kontakten fra at blive latterliggjort for at date en grim genetisk ligevægt.


Nu har jeg bestemt ikke tænkt mig at sætte mig ind i den samme lejr med Julia Roberts og Padmas i verden, men jeg har også datet min rimelige andel af Salman Rushdies. Jeg har budt velkommen til mænd i min seng, som var korte, tykke eller skaldet nogle gange alle tre, mens jeg heldigvis ikke er nogen af ​​de ting.


På trods af at disse forhold ikke fungerer i det lange løb, endte de med at blive nogle af de mest givende datingoplevelser, jeg har haft. Og jeg må sige -- det HAR noget at gøre med deres udseende, at blive latterliggjort for at date en grim. Så hvis du er en Bo Derek-solid 10, her er grunde til, hvorfor du bør overveje at date en, der er en Dudley Moore eller en i det mindste marginalt mindre attraktiv end dig. For ikke så længe siden var jeg på date med en skuespiller, der vidste, at han var hot AF.


Det gik godt, men jeg kunne ikke undgå at bemærke, at hver gang en kvinde gik forbi vores bord, ville hans øjne bekvemt afvige fra vores samtale. Han talte et godt spil -- men hans flirtende tekster var uforpligtende og forvirrende. Bundlinie? Han fik mig ikke til at føle mig speciel.


Jeg mistede hurtigt interessen. Det var langt fra, da jeg datede en mindre attraktiv fyr, som altid var så begejstret for at se mig. Vores dates – altid planlagt i forvejen og aldrig involveret sent om natten – var konsekvent sjove og romantiske. Vores samtaler var nemme, og jeg følte, at han var interesseret i alt, hvad jeg havde at sige, selvom jeg blev poetisk på The Bachelorette.


Bagefter fortalte han mig, hvor meget han ville se mig igen. Ingen spil, ingen gæt. Når det kommer til stykket, ved en mand, der er mindre attraktiv end sin partner, at han ikke kan tilbyde dig meget inden for genetik; i stedet forstærker han den følelsesmæssige støtte, pålidelighed og venlighed, hvilket kvinder virkelig ønsker. Eventyr- og Dove-reklamer har igen og igen fortalt os, at indre skønhed er vigtigere end ydre skønhed, men hvad betyder det egentlig? Fra min erfaring, at blive latterliggjort for at date en grim, nogens indre skønhed er hans eller hendes essens.


Det er sådan, de bærer sig selv i verden. Det er deres varme, deres generøsitet og – vigtigst af alt – hvordan de får dig til at føle dig, når du er omkring dem. Da jeg var 15, forfulgte en hobbit-lignende fyr ved navn John mig hardcore på sommerlejr. I starten blev jeg afskrækket af hans udseende. Men efterhånden som jeg lærte ham mere at kende, begyndte jeg virkelig at kunne lide ham.


Han var venlig. Han havde en fantastisk sans for humor. Og pludselig var det der: Jeg var hjælpeløst tiltrukket af ham. Jo mindre konventionelt attraktiv en fyr er, jo mere sandsynligt er det, at han udvikler andre områder og aspekter af sin personlighed, fordi han ikke udelukkende kan stole på sit velsignede udseende. Det er derfor, den gennemsnitligt udseende fyr i baren sandsynligvis er mere intelligent, selvsikker og sjov end hunken, der sidder ved siden af ​​ham.


Udseende falmer, men essensen af, hvem en person er, forbliver intakt. Gavin Rossdale, Jude Law og Ben At blive latterliggjort for at date en grim alle har to ting til fælles: de er traditionelt smukke, at blive latterliggjort for at date en grim, og de kneppede deres børns barnepige. De snød, fordi de kunne, og de vidste, at de kunne. En mindre attraktiv fyr vil ikke rode rundt med dig, fordi han bare ikke er bygget på den måde.


Plus, at blive latterliggjort for at date en grim, han er højst sandsynligt så glad, at du overhovedet overvejede at date ud af din liga, at han aldrig ville overveje at være utro. Når du dater en uattraktiv fyr, vil du højst sandsynligt føle dig tryg og sikker - og det betyder, at du aldrig skal bekymre dig om barnepige.


Hvad han mangler i udseende, vil han mere end kompensere for i sengen. Stol på mig. Noget af det bedste sex, jeg nogensinde har haft, var med normalt udseende fyre. Flere stillinger, god bruser sex, fordi du ved, at der sjældent eksisterer orgasmisk oral. Disse fyre bragte deres A-spil hver eneste gang. Måske var de begge tilfældigvis et par sexguder, men chancerne er, at de arbejde-arbejde-arbejdede hårdt for at behage mig, Rihannaen til deres Drake. Det gør at blive latterliggjort for at date en grim. Hvis en uattraktiv fyr ønsker at holde dig opfyldt i dit forhold for ikke at tale om at holde dig, så betyder det, at du holder dig opfyldt i soveværelset.


Hej, vi er mennesker. Nogle gange vil dating en uattraktiv person få dig til at indse, at det er meget vigtigt for dig at have en partner, der fysisk drejer din håndsving. Eller det kan få dig til at indse, at visse aspekter er essentielle, som f.eks. en sans for humor. Som med alle datingoplevelser, tag det, der virker for dig, lær af det, og brug disse lektioner fremover.


Bare husk: selv al Botox og kosmetisk kirurgi i at blive latterliggjort for at date en grim verden vil ikke forhindre udseendet i at falme. Hvis du søger et stabilt, stimulerende forhold - intellektuelt og fysisk - der får dig til at føle dig tilbedt og ønsket, så skal du være villig til at tænke ud af boksen. Eller din liga.


Brianne Hogan er en bidragende forfatter, der leder efter Kevin James til hendes Leah Remini. Du kan følge hende på hendes blog eller følge hende på InstagramFacebook eller Twitter: briannehogan. De vil arbejde hårdere for at imponere dig. Indre skønhed: ikke kun til sæbereklamer.


De formentlig? vil ikke forvilde sig. De hjælper dig med at indse, hvad du ønsker i et forhold. Gøre grin. Thrillist tjener. Indtast din e-mailadresse Abonner.


Ved at tilmelde mig, accepterer jeg vilkårene og privatlivspolitikken. Links til sociale medier.





dig på nogen datingsider



Ved siden af ​​Simon var jeg endnu smukkere. I et stykke tid var vores forhold hemmeligt. Selvom jeg var lovligt adskilt og ikke længere deler hjem med min mand, blev dating, før jeg officielt blev skilt, betragtet som utroskab i staten Tennessee. LYT: Den tredelte relationsteori, der vil ændre den måde, du tænker om livet på. Indlægget fortsætter nedenfor. Disse blikke ansporede tvivlen, der ville føre til, at jeg slog op med ham. En ven? Jeg følte mig for ung, for smuk til at være sammen med en mand, som verden ikke så egnet til at være min match.


Jeg var også forfulgt af den nagende følelse, som jeg brugte til at undgå den smerte, jeg vidste, jeg skulle føle efter min skilsmisse. Mine venner havde advaret mig om, at jeg skulle være single efter min adskillelse. Hver gang jeg talte med dem om mine problemer med Simon, bragte de det råd igen forsigtigt. Da den forelskelse, jeg havde troet var kærlighed, var forsvundet, begyndte hver eneste lille ting, Simon gjorde, at irritere mig.


De var modbydelige. Og uden selv de egenskaber for mig at holde fast i, var han slet ikke længere attraktiv for mig. Jeg havde brug for lidt tid alene.


Måske en dag i fremtiden, når jeg først fik det sammen... men kun han troede på de løgne. Faktum var, at jeg havde brug for tid for mig selv, men jeg ville også gerne røres og blive rørt af flotte mænd, af unge mænd, og jeg ville aldrig date nogen, jeg ikke fandt attraktiv igen.


Nu når jeg er ude, holder jeg hånden på min overordentlig smukke kæreste. Han er muskuløs, robust, med rige brune øjne og et smil med en kærlig fordybning. Funktionsbilledet er et stockfoto. Tara Blair Ball er en erindringsskriver og freelanceskribent. For mere fra Tara, kan du finde hendes hjemmeside her, eller på Twitter: taraincognito. Godt for hende at komme videre. Hvem har brug for at være sammen med en mand, der ikke vil bekymre sig om hans helbred, udseende, tilstanden i hans hjem eller hans manerer? Jeg tror, ​​hun undgik en ret frastødende kugle!


Hun fortjener til dato en ligemand i udseende og egenomsorgsafdelingen. Normalt følte de, at de rødmede og ønskede, at de kunne forsvinde.


Ydmygede patienter i en undersøgelse af læge-patient forhold følte sig afsløret eller stigmatiserede, formindskede, mangelfulde og nedværdige. En almindelig reaktion på at blive ydmyget er at ville gemme sig, at synke i jorden eller at forsvinde.


Hvis dette nogensinde er sket for dig, kender du til disse følelser. Og du tænker måske endda nogle gange på, hvad du kunne have gjort på det tidspunkt, eller efter, for at beskytte dig selv. Men hvis du kan få din hjerne til at begynde at arbejde igen, kan du ofte finde en måde at reagere på. Du behøver ikke at undskylde, tage skylden eller modangreb, som alt sammen kan give bagslag i øjeblikket.


Tag først tankerne væk fra dig selv og prøv stille og roligt at forstå, hvad der fik denne anden person til at sige denne ydmygende ting til dig. Tag så lang tid du har brug for. Stirr på personen med åben mund, hvis du har brug for det.


De prøver måske at ydmyge dig yderligere, men den reaktion, mere end nogen ord, du overhovedet kan komme på, viser, hvor forbløffet du er over, at han eller hun kunne opføre sig på denne måde. Jeg vil gerne høre din kritik.


Du har altid et rigtig godt perspektiv på tingene. Neurovidenskabsmænd fortæller os, at du kun har omkring 20 minutter til at få en følelsesmæssig samtale til at ændre retning; derefter vil du og den anden person blive låst ind i et neurologisk baseret mønster, der først har mulighed for at skifte efter en periode med adskillelse.


Du kan sige noget som, "Jeg er virkelig ikke klar til at diskutere det her med dig lige nu," eller "Jeg er ked af, at du har det sådan," eller slet ingenting. Bare gå så hurtigt du kan. Når du er ude af skade, kan du tænke over, hvad der kan foregå. Forståelse betyder ikke at tilgive eller have ondt af den anden person. Det er simpelthen et værktøj til at hjælpe dig med at komme ud af skyggen af ​​deres adfærd.


En anden mulighed er, at nogen har truet deres følelse af deres egen magt, og at vise, at de kan såre en anden, er en måde at hævde deres styrke på. Nogle gange har dette magtspil en direkte forbindelse til den person, der bliver såret, men nogle gange har det mere at gøre med en generel følelse af magtesløshed eller impotens. Yderligere, som vi ser med Harvey Weinstein-situationen og andre meget synlige tilfælde af seksuelt misbrug, hvis en person gør noget mod dig, har han eller hun meget sandsynligt også gjort det mod andre.


Alligevel er det i alt for mange mindre fremtrædende tilfælde svært at finde ud af, at andre er eller har været i samme situation. Men en del af ikke at tage det personligt er at vide, at du er offeret, ikke årsagen til problemet. Ydmygelse er ifølge forskning en blanding af vrede og skam, så gengældelse eller hævn kan føles som en god måde at få dit selvværd tilbage. Men igen, faren er, at en, der ydmyger andre for at få sig selv til at føle sig magtfuld, med stor sandsynlighed vil blive endnu mere grim og slå tilbage.


Når du dater en uattraktiv fyr, vil du højst sandsynligt føle dig tryg og sikker - og det betyder, at du aldrig skal bekymre dig om barnepige. Hvad han mangler i udseende, vil han mere end kompensere for i sengen. Stol på mig. Noget af det bedste sex, jeg nogensinde har haft, var med normalt udseende fyre. Flere stillinger, god bruser sex, fordi du ved, at det sjældent findes, tonsvis af orgasmisk oral. Disse fyre bragte deres A-spil hver eneste gang.


Måske var de begge tilfældigvis et par sexguder, men chancerne er, at de arbejde-arbejde-arbejdede hårdt for at behage mig, Rihannaen til deres Drake. Det giver mening. Hvis en uattraktiv fyr ønsker at holde dig opfyldt i dit forhold for ikke at tale om at holde dig, punktum, så betyder det at holde dig opfyldt i soveværelset. Hej, vi er mennesker. Nogle gange vil dating en uattraktiv person få dig til at indse, at det er meget vigtigt for dig at have en partner, der fysisk drejer din håndsving. Eller det kan få dig til at indse, at visse aspekter er essentielle, som f.eks. en sans for humor.


Som med alle datingoplevelser, tag det, der virker for dig, lær af det, og brug disse lektioner fremover. Bare husk: selv al Botox og kosmetisk kirurgi i verden vil ikke forhindre udseendet i at falme. Hvis du søger et stabilt, stimulerende forhold - intellektuelt og fysisk - der får dig til at føle dig tilbedt og ønsket, så skal du være villig til at tænke ud af boksen. Eller din liga. Brianne Hogan er en bidragende forfatter, der leder efter Kevin James til hendes Leah Remini.


Du kan indhente hende på hendes blog eller følge hende på Instagram, Facebook eller Twitter: briannehogan. De vil arbejde hårdere for at imponere dig. Indre skønhed: ikke kun til sæbereklamer. De formentlig? vil ikke forvilde sig.

No comments:

Post a Comment

Rencontre avec un enfant

Rencontre avec un enfant Il leur faudra un certain temps pour gérer leur chagrin et leur perte. Pour un enfant, la relation beau-parent-beau...